Re: proszę o opinię na temat drukarki

Autor: Sander (sander_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 14:52:09 MET

"plitkin" <plitkin_at_interia.pl> napisał(a) w wiadomości ...

> /.../
> Co prawda to sam przed chwila wymyslilem, ale podejrzewam, ze powyzsza
> tabele jezeli nie sam wymysliles, to ktos inny to za ciebie zrobil....

Sorry, zapomniałem dodać że wyniki pochodzą z laboratorium CHIP'a.

> Osobiscie uczestniczylem w badaniach opinii rynkowej czekolady /.../

Porównanie czekolady i kompów/drukarek, to bardzo "ciekawe" porównianie :>

> Co do tabelki: jezeli wyczytales ja z jakiejs gazetki typu Enter, Chip, KŚ
> czy innej - to zastanow sie czy nie zabardzo wierzysz w slowo pisane.

Osobiście na CHIP'ie się jeszcze nie zawiodłem ! :)
A od siebie dodam, że od kilkunastu lat, jak się interesuję kompami
to HP *zawsze* były w czołówce, jeżeli chodzi o jakość druku.
BTW Ale każdy ma prawo mieć własne zdanie ...

--
[     SANDER Powered: MSI-6163 & PIII 1_at_1,26     ]
[        GlobalWIN CAK-II 38 & 640 MB RAM        ]