Re: Sound Blaster 128 PCI - Win98 nie zapamietuje ustawienia ("Spatial")

Autor: Jakub Ziobro (qbusss_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 21:21:49 MET

http://www.americas.creative.com/support/files/download.asp?Centric=17&OS=4
> [...]
> wlaczenie dodatkowego efektu przestrzennego.
> I problem jest taki, ze to cholerstwo nie chce dac sie na stale
> odznaczyc, tzn. jak odfajkuje ta opcje,to po ponownym uruchomieniu
> kompa z powrotem jest zaznaczone,a co za tym idzie wlaczony jest efekt
> przestrzenny.
> A ja wcale nie mam ochoty sluchac muzy z tym efektem, bo niekiedy jest
> niezbyt przyjemny.Tak wiec bez sensu, zebym ciagle to cholerstwo
> odznaczal.
> Czy spotkaliscie sie z takim niezapamietywaniem ustawienia ?

Mam taka sama karte i mialem podobny problem. Po pierwsze: popatrz na chip'a
na karcie i przekonaj sie czy jest to SB128 czy tez SBVibra (CT8086 bodajze,
ale zupelnie nie jestem pewny) czy tez jeszcze cos innego i poszukaj w
driverach na stronie Creative sterownika do Twojego modelu. Jesli uzywales
wczesniej jakiejs innej karty dzwiekowej to mozliwe ze jej drivery cos
mieszaja... Jesli jestes wirtuozem rejestru to mozesz sprobowac je usunac
recznie, jesli nie to przeinstaluj winde... Nie wiem czy pomoze, u mnie
mialem ten sam problem po przesiadce z karty Yamaha 724 - przy
przeinstalowaniu system zmienilem na Windows Me i w tym systemie nie mam juz
takiego problemu... (wczesniej mialem 98SE) Wiec w ostatecznosci tez mozesz
zmienic system na Me i po problemie :-)

--
pozdrawiam,
Jakub Ziobro