Re: Radeon 9000 128MB czy Radeon 9000 Pro 64MB

Autor: MarKoz_PL (jriper_at_o2.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 20:49:32 MET

Tequilla wrote:
:: Pomozcie prosze w wyborze, cena obydwu jest porownywalna - okolice
:: 500 zlotych
:: nie interesuja mnie 3dmarki i inne bzdety i 10klatek mniej nie
:: przyprawi mnie o siwe wlosy, jednakze chcialbym sie dowiedziec,
:: perspektywicznie patrzac ktora z tych kart oplaca sie bardziej kupic
:: ? Firma Sapphire, inne odpadaja, ze wzgledu na cene.
::
:: PS. Da sie na tym sprzecie grac w Doom3 kiedy ten juz wreszcie
:: wyjdzie ??? Procek Athlon XP 2000+, 512 DDR

nie pograsz na tym w doom3! nawet g4 dlawi