Re: Polski modem za granicą

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 00:06:08 MET

Rad wrote:

> Czy gniazdo RJ w modemia ma zawsze tak samo wyprowadzome poszczególne
> sygnały, Wydaje mi się, że to jest standart, niezależnie od kraju.

Różnie bywa (zwłaszcza w telefonach)... np. w Polsce są tylko dwa
przewody/styki, a w Niemczech przeważnie cztery (przeważnie, bo czasem
są dwa, ale i tak "odwrotnie" podłączone niż u nas...)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|