Compaq Armada 1750 - jak wejsc do BIOSu?

Autor: Pawelek Sz. (pafcio_at_link.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 19:15:59 MET

Witam!

Mam notebooka COMPAQ ARMADA 1750. Chcialem przinstalowac system
niestety cos poszlo nie tak. Teraz gdy wlaczam notebooka wlacza mi sie
jakis program diagonostyczny COMPAQa. Nie wiem jak go wylaczyc. Nie
moge wystartowac systemu z dyskietki ani z CD. Gdy w tym programie
wybieram COMPUTER SETUP - notebook po prostu wiesza sie. Chcialbym
odpalic system z dyskietki i stamtad zrobic porzadek...

Czy ktos z Grupowiczow wie moze jak wejsc do BIOSu aby zmienic
kolejnosc bootowania aby odpalic system z dyskietki?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz,
Pawel