Re: Wyciszenie HDD

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 17:53:14 MET

Mój dysk WDC 800BB cierpiał na chorobę świszczących talerzy :)

Postanowiłem zastosowac domowe sposoby i za pomocą lekarstwa zwanego - gumą
udało mi się chorobę zwalczyć. Metoda walki z chorobą jest prosta ;)

Obłożyć gumą (ja użyłem samochodowej) dysk twardy. Nie ściskac za bardzo
zostawić pewien luz aby mogło powietrze swobodnoie dostać się do HDD :)

Tak zastosowana kuracja powoduje iż nasz pacjent jest zdrowy i wszystkie
dolegliwości zostają zniszczone ;)

:-)

--
Pozdrawiam