DVD LG DRD-841B i XP (problem)

Autor: Łukasz Orzechowski (thorn_usun_z_podkresleniami_at_[81.21.197.82)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 17:29:25 MET

Hej,

mam problem z napędem DVD LG DRD-841B. Bez problemu działa z Linuxem i
Windows 9x/ME, bez problemu w DOS-ie, ale nie chce działać na niczym na
enginie NT.
Gdy próbowałem zainstalować z niego Windows XP, instalator powiesił się
chwilę po próbie inicjalizacji sterowników. Po zainstalowaniu Windows XP z
innego napędu a potem podłączeniu DVD, XP uruchamia się, ale w ogóle nie
widzi DVD. To samo dotyczy W2K i NT.
Może ktoś wie jak rozwiązać ten problem? Jakiś nowy firmware? Alternatywny
sterownik do XP? Niestety nie udało mi się znaleźć nic w Internecie, na
stronach LG nawet nie ma wzmianki o tym napędzie.

Konfiguracja komputera: Lucky Star, VIA 5MVP3 rev. 2.0, AMD K6-2 500, 256 MB
RAM, HDD IBM 13 GB i różne dodatkowe śmieci bez znaczenia, bo wiesza się
tez gdy je wyjmowałem. A - wyłączałem/włączałem tryb UDMA i to niestety też
nie to.

Pomysly mi sie juz skonczyly, pomozcie prosze ;)
Lukasz