Re: zasilacz do kompa pada co chwile

Autor: fishaa (fishaa_at_XXXbox43.gnet.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 17:13:06 MET

fishaa <fishaa_at_XXXbox43.gnet.pl> uciszyl tlum i wyskandowal:

>Kochani pomocy
>Ja juz jestem troche bez pomyslow, pierwszy raz sie z czyms takim
>spotkalem.

heh..wszystko zalatwil firmowy 300W feel - juz jest ok.. w sumie nie
wiem co to za nedze wsadzaja do tych obudow teraz :)

pzdr fishaa

--
-A nie mozna by jakos obejsc tego przepisu co??
-przepis jest po to, zeby lokator od razu wiedzial kto tu jest