Re: [sprzedam] 19'' iiyama 454 pilnie

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 13:15:29 MET

 wrote:

> VMPro 454 wlasnie...to raczej najwyzsza polka...

Ano.

> Ty moze nie widzisz...jak miales 10 lat (nie wiem, cyz miales wtedy
> komputer, nie mowiac o PCie ;) - zauwazales 60 Hz ??

A moze ja jeszcze nie mam 10lat ;) Ale racaj w wieku 10lata nie mialem
PieCa mialem w wieku 12lat :P na kolorwoej 14" 60Hz nie sprawialo wtedy
problemow. Ponoc juz przy 75Hz mija nie przyjemne migania, a przy 85Hz
powinno byc dobrze. Roznice miedzy 85Hz, a wyrzej ponoc dostrzega wrazliwe
oko. Ja widze daltego pracuje w 100Hz i tak nie przeszkadza mi
wielogodzinna praca przy monitorze.

> Voodoo3...ale dla R9K i R9KPro to samo (a karty te tez ponoc cechuja
> sie ostroscia)...

Fakt. Ale oczywisce, zalezy to jeszcze od producenta. A jak jest w
1024x768x100Hz? Sprawdz na jakims Matroxie

> Niedlugo zrobie "zrzut" i wam pokaze ;)

Ale chyba aparatem. Bo print screen robi zrzut ale z karty graficznej,
wiec jak karta generuje poprawny obraz to nic nei zobaczymy.

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Mentality