Re: TV-OUT

Autor: Alien (mihal_at_polbox.com)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 13:10:30 MET

Użytkownik "DIALOG" <mariusz89_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Hi,
> mam karte kraficzna z wyjsciem TV (GeForce 2MX)
> i chcialem podlaczyc ja to TV. Poszedlem wiec do MediaMarkt i patrze na
> kable. Znalazlem jakis majacy 2m i to jeszcze za 50 zł. ;/ no i pytanko:
> Jak to zrobic zeby wyszlo taniej i zeby kabel mial z 10m?

Jak chcesz kupić to poszukaj na allegro, kupisz o wiele taniej, o wiele
dłuższy kabel. Ale można oczywiście taki kablek samemu zmontować, bo nie
jest to tak bardzo skomplikowane. Najwięszy problem jest chyba ze złączem
SCART (euro), ale ten link powinien chyba wszystko wyjaśnić:
http://www.teleservice.lublin.pl/tv/30/tx33ak10p/scart.htm
Alien