czy wolny CD moze wieszac Windows?

Autor: Tomasz Sapalski (tsapal_at_wp.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 12:27:13 MET

Problem wygląda tak, że po długim nieużywaniu kompa, włączam go i Win98
bardzo często (90% przypadków) się "prawie" ładuje, tzn. już widzę pulpit i
ikonki, ale nagle następuje zwiecha. Nic nie można zrobić, nawet ruszyć
myszką. Po resecie i kilku następnych resetach (aż zdarzy się ten przypadek
10%) sytem chodzi bez zarzutu, mogę go resetować, wyłączać (byle nie na
dłużej) i chodzi super. No niemniej trzeba się wbić w ten przypadek, a to
trochę trwa. Oczywiście w DOSie mogę sobie wszystko włączać i wyłączać ile
razy sobie chcę i o jakiejkolwiek porze. Konfiguracja:
Duron1200
ECS K7VTA3
Baracuda IV 40GB
DDR 256MB
no i tutaj jedna rzecz:
CD-ROM 16x (chyba Belinea)

czy to CD-ROM tak zwalnia, że aż wiesza system?
sterownikow do CD nie mam, Win sam cos tam sobie instaluje.
oczywiście reinstalacja Win98 nie pomaga, dysk nie ma bad sektorow, temp. na
procku okolo 45 stopni, w BIOSie ustawione 100MHz, SMART tez.
jakiekolwiek sugestie, jakiekolwiek... ?

Saper