Autor: Wozik (wozik_at_stone.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 12:01:27 MET
"AZZI" <azi777_at_poczta.onet.pl> napisał(a):
> zgodnie z kodeksem cywilnym muszą mi to przyjąć i wymienić na
> nowy jeżeli informowałem sprzedawcę w ciągu 2 tyg. (max 1
> miesiąc) że sprzęt jest wadliwy, wysłali mnie do serwisu, ale
> tam powiedzieli że nic nie da się z tym zrobić - tak ma chodzić
> - powiedzieli. Sprzedawca ma teraz obowiązek wymienić ten
> monitor - nie mylę się?
Nie ma, może oprzeć się na opinii serwisu, wtedy Ty możesz powołać
niezależnego rzeczoznawcę. Skrewiłeś z tym serwisem i teraz nie
będzie łatwo, ale... ja też sądzę, że ten monitor trochę postrzela i
przestanie :)
-- wozik[at]stone.pl / Powered by Pentium 4 and Abit BD7 / tHe sTaGe diVInG cLUb ##################################### UIN#21415190 Gadu-Gadu: 4766 ### Registered p.r.w member no 01 ### tel.: 606 96 68 18 #####################################
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:59:17 MET DST