Re: xp sie spowolnil

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 11:55:34 MET

Użytkownik <sliver22_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A ty sie nie znasz nie tylo na konfiguracji ale ogolnie na kompach. Z
> pozostalymi grupowiczami chcialem sie podzielic ostatnim spostrzezeniem:
po
> odlaczeniu nagrywarki (LG 40x 8400B) system laduje sie normalnie, tzn. 25
sek.
> Nagrywarka nie obsluguje DMA i nie jest na tym samym kablu co HDD.
> Czyzby jakis konflikt?

tak konflikt grupy !!! bo chodzi o to ze pewnie twoje durne XP prubuje
ustawic DMA dla tego goowna LG !!
a co do tego czy na jednym kablu z dyskiem czy nie to to juz nie ma takiego
znaczenia przy nowych płytach

P.S. Nie znam sie rózwnie z na wielu innych rzeczach ale loobie sobie czasem
pogadac, od tak dla zajęcia wolnego czasu !! Nie zman sie równiez na tym Xp
którego masz zle skonfigurowanego albo masz zle dobrane sterowniki i dlatego
tak wolno ci wstaje (moze uzyj Viagry)