Re: LCD Samsunga - co jest?

Autor: sesam (sesam22_at_interia.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 11:35:28 MET

Użytkownik "Paweł Paroń" <pawelp_at_freeland.lublin.pl> napisał w wiadomości

> Bo z góry deklarują, że nie respektują prawa do zwrotu w terminie 10 dni
> zakupionego drogą wysyłkową towaru. Ten "hardwax" wpisał to sobie nawet w
> "regulaminie" na swojej stronie!
>
> Paweł

Przecież to jest ustawowo zapewnione, że zwrot do 10 dni jest zapewniony,
jeżeli nabywca - klient sie rozmyśli. Nawet nie trzeba podawać przyczyny
zwrotu. Przeciez i tak kupowanie w sklepach internetowych, to kupowanie kota
w worku. Gdy kupujemy np. karte graficzną, to "pół biedy", gdyż działa lub
nie, a z monitorami CRT i LCD to sprawa wygląda przecież inaczej.

Krzysiek