Autor: Wozik (wozik_at_stone.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 11:19:08 MET
Samotnik <samotnik_at_samotnia.eu.org> napisał(a):
>> W serwisie LG
>> nie mogą sobie z tym poradzić, monitor jest nowy ma dopiero 3
>> tygodnie, czy mogę żądać wymiany monitora?
>
> Jeśli nie potrafią naprawić wady, to muszą dać nowy, wolny od
> wad sprzęt.
Ale idź z tym do sprzedawcy i skorzystaj z rękojmi, olej serwis LG,
bo jest najgorszy, z jakim miałem do czynienia.
-- wozik[at]stone.pl / Powered by Pentium 4 and Abit BD7 / tHe sTaGe diVInG cLUb ##################################### UIN#21415190 Gadu-Gadu: 4766 ### Registered p.r.w member no 01 ### tel.: 606 96 68 18 #####################################
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:59:16 MET DST