Re: Co można zrobić za 500 zł

Autor: D.K. (amidar_at_wp.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 13:48:09 MET

Użytkownik "bilbi" <bilbi_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam Durona 700 na chipsecie KT133, 384RAM, GF2MX 400.
> Pytanie, co zrobić za 500 - 600 zł, aby na tym sprzęcie jeszcze pograć.

Sprzedaj proca i kup szybszego np Athlon 1.4 Thunderbirda. Na gieldzie z
drugiej reki nie powinien kosztowac wiecej niz 240 zl. Reszte doluz do karty
graficznej. I sprzet jeszcze troche pozyje.
Sam mam plyte na KT 133a tyle ze szybszy proc i karta gfx i jak do tej port
wszystkie gry pomykaja ze az milo :) Plyte zamierzam zmienic dopiero na
wiosne, no moze poczatek lata.