Re: LCD Samsunga - co jest?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 11:09:17 MET

In article <slrnaubq0f.bii.joshua_at_pingwin.ani>, Jacek Osiecki wrote:

> Co się dzieje, że nigdzie nie da się kupić panelu Samsung 172T? Czy
> gdziekolwiek w Polsce jest on dostępny? Bo jest to chyba jedyny sensowny
> model tego producenta... A gdzie nie zapytam to "nie ma i nie ma szans żeby
> było" :-(

Chcesz wydać ponad 3000zł, a sklep mówi "nie ma szans", to kij w oko takiemu
sklepowi. Porządny sklep mówi "bardzo przepraszamy, chwilowo nie ma, ale już
jedziemy do hurtowni, proszę chwilę zaczekać albo przyjść za godzinę".

Nie wiem w jakim mieście szukasz, ten monitor parę dni temu można było kupić
w sklepie w W-wie, w przejściu podziemnym pod GUS-em. Na Allegro pewien
człowiek sprzedaje monitory Belinea 101715 po 2450zł i to jest jego sklep,
poszukaj i zapytaj czy ma jeszcze te Samsungi.

Jestem po ciężkich doświadczeniach, związanych właśnie z zakupem monitora
LCD. Mogę powiedzieć gdzie _nie_ kupować, bo możesz zostać potraktowany
nieuczciwie: www.astrada.pl, www.monitorylcd.pl, www.monitor.pl,
www.hardwax.pl.

Paweł