Re: zasilacz AT

Autor: Donik (Donik_at_alfa.terramail.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 10:07:52 MET

the.dark_at_wp.pl naskrobal(a):

> Mam zasilacz AT, ale nie mam wlacznika, obudowy. Jak mam polaczyc
> kable (niebieski, bialy, czarny, brazowy), by zasilacz wstawal po
> podlaczeniu zestawu do pradu?

Żeby byc pewnym na 100% najlepiej sprawdź, które kable idą do gniazda
zasilania (miernik, bateria+żaróweczka ;-) i podłącz je do pozostałych (nie jest
krytyczne, jak). Np masz kable a,b,c,d. Wykrywasz, że od gniazda zasilania
idą a i b. Łączysz więc a+c, b+d lub a+d, b+c.

--
Pozdrawiam,   Donik
"All you need is love"