Re: Jaki dysk do noszenia?

Autor: Paweł 'Róża' Różański (rozie_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 01:10:29 MET

"Maciek Wiśniewski" <harvi_at_NOSPAM.gazeta.pl> wrote in

> Jaki polecacie dysk do częstego noszenia, wożenia pociągami,
> autobusami, samochodami?

            Ja nie mam doświadczenia, ale kumpel poleca takie maleństwo od
notebooka. Ma to 20GB, rozmiar bliższy dyskietce-dwóm, niż typowemu
HDD, podobno odporne na wstrząsy niesamowicie (spadł dwukrotnie z ok.
1,5m i działa), do noszenia przystosowane fabrycznie. Wada: drogie i
potrzebna przejściówka. Jak jesteś zainteresowany firmą, to przypomnij
na priv, żebym spytał, jaki ma dokładnie.

--
/****  Nachyl się nad wanną, wskocz do niej po szyję ****\
*****       Wszyscy umarliście - ja jedyny żyję      *****