Re: Abit KT7RAID, Athlon 900, 256 Mb - jaka karta graficzna do tego sie oplaca ?

Autor: SimonX (sbronko_at_tlen.pl.SKASUJ.TO)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 01:59:19 MET

> w takim razie co moglbys mi polecic w rozsadnej cenie z przyzwoitymi
> parametrami ?

MSI gf4ti4200 64mb ddr dvi-i vivo
mam i polecam

plyte i pamiec mam dokladnie takie jak Ty
procek mam jeszcze slabszy Duron750_at_900
ale wkrotce mysle bedzie jakis Athlonek1.3

UT2003 nie chodzi mi idealnie, ale juz da sie grac
mysle ze Twoj proc poradzi sobie bez problemu i bedzie lepiej
nie wiem tez czy nie przydaloby sie miec 512mb ramu
zauwazylem ze mi czasem gry ustawione na max detali zwalniaja bo komp
dyskiem mieli - po czym jest idealnie

--
pozdrawiam, Szymon