Chlodzenie wodne

Autor: Lesław Burysz (gagat_at_chelmnet.pl)
Data: Thu 28 Nov 2002 - 00:27:53 MET

Zrobilem sobie blok wodny kupilem pompke, weze itd
I mam pytanie: na pompce pisze 260l/h ,a jak zmierzylem ile faktycznie ona
przepompowuje to wyszlo mi ze 10-25l/h (w zaleznosci od wysokosci na jaka
woda byla tloczona)
Czy to aby nie za malo aby schlodzic procesor?
Blok wodny ma podstawe ze srebra, wiec przewodzic cieplo bedzie ok ,woda w
bloku ma do pokonania ok 30cm -wiec powinnna odebrac cieplo ,ale czy
przeplyw wody za wolny nie bedzie powodowal "gotowania" sie wody w bloku?
Prosze o opinie ludzi ktorzy mieli do czynienia z chlodzeniem wodnym.

Axe