Zintegrowana karta graficzna na plycie, warto?

Autor: dadarek1_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 28 Nov 2002 - 00:11:36 MET

Zastanawiam sie nad zakupem plyty glownej pod Intela, np. GigabyteGA-8GE667Pro
I 845 GE, za ok. 630 zl, ale nie wiem, czy jest sens?Jak sie zachowuje taka
plyta glowna z karta graficzna na pokladzie, czy nie bedzie problemu, by np.
pozniej podlaczyc pod nia jaks inna, lepsza karte graficzna, czy sie nie
bedzie nadmiernie grzac,czy nie ma zadnych przeciwskazan? Nie gram w zadne gry,
komputer tylko dla potrzeb biurowo-intetnetowych na razie, potem moze jakies
filmy dvd.Wiec nie wiem, czy warto zaoszczedzic teraz na karcie graficznej, i
ta na plycie wystarczy, czy to jest zwykly "chlam "i czy tez od razu kupowac
oddzielnie dobra plyte i dobra karte?Dzieki z gory za odpowiedzi, mam nadzieje,
ze rzeczowe))))Pozdrawiam.