Re: Jaka grafika do PIII 866 Mhz ( fsb 133 )

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 22:57:09 MET

oVo wrote:

> A za dobry monitor nie dasz 2k PLN?

Dam.

> Albo sie kupuje topowy sprzet albo bele co.

ROTF smiesznie to brzmi w konteksce calego postu...

> Parhelia jest bardzo tania przy swojej jakosci obrazu i mozliwosciach

ROTFL
Poszlo na pl.rec.humor.najlepsze :D

> a bedzie niedlugo jescze sporo tansza,

Ponoc jak ktos sobie cos dlugo powtarza to zaczyna w to wierzyc... Patrz
realnie ta karta potaniala grosze przez ten czas...

> przeciez to dopiero kilka miesiecy po premierze

Premiera byla w _polowie_maja_ to jest ponad _szesc_ miesiecy to jest
_epoka_ w srod kart graficznych do gier.

> a konkurenta w swojej kategorii nie ma.

Taaa... Matrox reklamowal ja jaka super rewelacje konkurencje dla nVidii i
ATi. A prawda jest taka, ze karta nie oferuje _nic_ ciekawego w stosunku
do swojej ceny z kosmosu. Karta byla by warta zainsteresowania jak by
kosztowala obecnie max 600-700zl.

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Mentality