Re: Problem z RAM'em

Autor: 2late (deadlog_FILTR__at_wp.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 19:20:25 MET

W artykule <pan.2002.11.27.16.17.10.447518.219_at_interia.pl>
Usenetman KarolGT (KarolGT_at_interia.pl)
 myślał, myślał aż w końcu napisał:

>Witam

>Mam plyte DFI P5BV3+e, nie jest ona juz najmlodsza. Dodam ze chodzi na
>niej procesor AMD K6-2 400, karta tnt2 m64 . Problem jest nastepujacy:
>mialem w niej caly czas 1 kosc 64 mb ram, i wszystko chodzilo extra, nie
>zaleznie od tego, czy byla w 1, czy 2 banku (max dla tejo plyty to 128
>mb). Kupilem sobie kosc 64 mb i dolozylem do komputera, wszystko
>startuje, nawet na niej troche popracowalem, ale nagle zaczal mi sie
>linux sypac. Wyciagnale kosc i wszystko jest ok, ale przez nieuwage
> [...]

Proponuję pomieszać w bankach, miałem kiedyś kość 256 która chodziła tylko w
trzecim, ostatnio pożyczyłem 128 i też musiałem trochę kombinować.
Co prawda mam DFI chyba trochę nowsze ale to nie ma za bardzo znaczenia -
skoro decyduję się na zakup najtańszych pamięci 'no name'.
Pozdrawiam

--
2late outspace communication ## http://strony.wp.pl/wp/deadlog/info.html
1999*2002 (R) deadlog_at_wp.pl  ## http://strony.wp.pl/wp/amanitamuscaria/