Re: lexmark z35 czy HP3325?? ATRAMENTy...

Autor: Kobold (kobold_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 22:33:59 MET

Helow.
Wiesza Ci sie zapewne dlatego ze przez usb potpinasz i w biose masz cos zle
ustawione :)
Mialem podobny objaw, wystarczylo zmodyfikowac w biosie pare parametrow.
Domyslam sie ze twoja konfigoracje jest na jakiejsc plycie z chipset-em VIA?
Ja generalnie jestem z Lexmarka zadowolony. Mam z53 i w chwili gdy ja
kupowalem byl to najleprzy stosunek jakosc do cena.

Kobold
kobold_at_klub.chip.pl