Re: wentylato/radiator... do P3@933

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 22:13:26 MET

> Dzięki. W tzw. międzyczasie dopadlem cos takiego:
> coolmaster DP5-6I31C-OL
> Syf, czy coś wart, czy te podane przez Cibie sa zdecydowanie lepsze?

to ja osobiscie wolabym tego slawnego TitanaD5TB puszczonego np na 7V
http://www.titan-cd.com/d5t.htm
cena okolo 30zl - zdejmujesz grilla, dajesz podkladki gumowe miedzy radiator
a wentylator i dajesz w czerwony przewod rezystorek/oporniczek 47 ohm, 2 W i
masz ~ 7.3V (jak podkladki okaza sie za slabe to zamist przykrecac przyklej
wentylator do radiatora silikonem uniwersalnym, jak chceszmiec pwenosc ze
nie odleci to w 2 miejscach zlap tasma izolacyjna)

> Z tego co poczytałem to zalman ma ok 33 dBA a coolmaster 26 dBA.

a pisalem o trybie SILENT = 20dB - Zalmana w tym trybie nie jest w stanie
pobic zaden cooler "powietrzny", nie dosc ze cichy to jeszcze wydajny :-)

ja osobiscie i tak wolalbym Zalmana, ale jak chcesz ciac koszy to bierz
Titana (raczej oryginalnego nie MINTa) i go "podrasuj", ale jak bedziesz
kupowal to odsluchaj w sklepie bo niektore maja glosniejsze wentylatorki :-(

pozdrawiam