Re: czy warto

Autor: pawel (pawelok123_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 21:50:46 MET

Użytkownik "drdee" <drdee_at_wp.pl> napisał:
> c z y w a r t o
> zamienić procek PIII 700 na Celerona Tualatina 1400

Ja kilkanascie dni temu przesiadlem sie z PIII 800 na T1,4

W testach wyglada to niezle:
np: PCMark 2002(CPU score)
PIII: 2200
T: 3450

Jednak wszystko zalezy od tego co robisz na kompie, np. w pracy
biurowo-internetowej przyrost jest praktycznie niewidoczny (po prostu PIII
do tego w zupelnosci wystarcza)

W grach tez nie poczujesz, o ile nie zmienisz grafiki.
Ja mam Radeona VE i praktycznie nie poczulem zmian, w GTA to chyba mam nawet
lekki spadek wydajnosci (pewnie przez zejscie z szyna 133->100MHz)

Najwiekszy przyrost mocy poczulem przy zgrywaniu z tunera tv itp
WinXP tez dostal niezlego kopa, wyglada na to, ze 512MB i T1,4 to minimum do
komfortowej pracy na XP;)

Jak sie dobrze zakrecisz, to cala impreza nic Cie nie bedzie kosztowala,
dzieki Intelowi, PIII ladnie trzymaja ceny :)

Wiec jak masz plyte z obsluga T, to chyba warto.

--
Pozdrawiam
Pawel