elektronika do gigowego seagate'a (kupie)

Autor: JFK (jfk_at_NO_SPAMokg.gdynia.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 21:12:02 MET

hejka
wyglada na to ze moja sister zabila gigowwego
seagat'e st51080A
dysk nie straruje i nie rozkreca sie (brak jakichkolwiek odglosow)
wykombniowalem sobie ze padla elektronika (jesli sie myle to prosze o
poparwke)
czy ktos moze ma taki dysk np z badblockami
i chialby mi tanio upchnac dzialajac telkronike?
musze odzsyak z niego koniecznie jedna rzecz a nie widze innego sposobu
prosze pomozcie
JFK