Re: jaka drukarka?

Autor: Rafcio (rafcio19_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 20:43:50 MET

Użytkownik "<< eMKa >>" <mk_at_alert.pl> napisał w wiadomości
> Ale w niej ilość sztuk wydruków liczy się w tysiącach a nie setkach jak
> Canon czy Lex.
Hmm, atrament czarny do HP 5550 za 87zł ma wydajność "znamionową" 450 stron.
Zbiornik czarny do Canona S520 za 50zł ma podobną wydajność. Natomiast już
czarny
do HP3820 kosztuje 114zł (500 stron). Doszedłem do wniosku, że kupując teraz
drukarkę warto
wydać te niecałe 200zł więcej bo zwróci się to szybko w eksploatacji.

Teraz więc stanąłem przed wyborem: Canon S520 czy HP 5550. W Canonie
podobają
mi się oddzielne pojemniki do każdego koloru...

Poza tym na tomshardware.com wyszło im, że koszt druku strony A4 jest na
canon 520 3x
niższy od HP 5550. Ale nie zagłębiałem się w ich analizy.

greets!
Rafał