Re: Nowy komp- prosba o porade

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 13:26:01 MET

> 1. Czy ktos ma cos podobnego i czy moglby sie wypowiedziec na temat jego
> odczuc?
> 2. Czy moze cos zmienic w tej konfiguracji (czy ktos przewiduje jakies
> problemy)?
> 3. Czy ta karta graficzna jest zasilana napięciem 1,5 czy 3,3V gdzie to
> znalezc?
> 4. Na co zwrocic uwagi przy zakupie aby mnie nie wykolowano (to beda
czesci
> do samodzielnego monatrzu :-) szczegolnie chodzi mi o pamieci i karte
> graficzna [producent])?

Ad 4.jesli bedziesz kupowal pamieci DDR 333 to niech beda one CL2 a nie CL
2.5 (cas latency) - przy CL 2.5 ich osiagi sa takie same jak DDR 266 CL2

Jaki to Radeon 64 DDR ? 7500 czy 8500 czy 9000?
przy kartach ATI polecalbym ci Gigabyte, ze wzgledu na plyte glowna
powiwnien byc kompatybliny, chcoc ja mam tani klon 9000 i jestem bardzo
zadowolony (nie ne plycie Gigabyte)

MaPia