Re: Plyta MSI

Autor: Newsy (wiktor-expo_at_go2.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 20:23:36 MET

Na stronie sklepu jest tak opisana plyta:
> Płyta główna MSI KM266 266MHz U133 SDR/DDR
>
> KM266 to czipset a o modelu ani slowa. Ktos wie co to za cudo i czy warto
> jest w to inwestowac
> jest to tania sprawa bo 235 zeta i to mi odpowiada.
> zastanawialem sie tez nad ta plyta: Płyta główna ECS K7S5A 266MHz U100
> DDR/SDR (245 zylkow), ale w sklepie pani powiedziala mi ze ma 90% zwrotow
> mi nie poleca a wrecz odradza!!!

skoro odradza to nie warto sie pchać w ten niepewny interes, ale z
doswiadczenia wiem, że microstary są okej, i jeśli zainstalujesz poprawnie
chipset to bedzie chodziła jak brzytew. Ja używam od początku mojej przygody
z kompem microstarów i mam już 4 płyte tejże firmy i tylko raz mi się komp
nie zawiesił.( kopnąłem komputer , bo przegrałem z gostkiem przez neta i się
dysk zrestartował). polecam microstary