Re: Jak to podłączyć?

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 18:17:22 MET

> Mam takie pytanie do kolegów grupowiczów: chciałabym podł±czyć do
> wyj¶cia karty dĽwiękowej 15 par słuchawek.
> Czy jest taka możliwo¶ć?
> Wiem, że trzeba rozdzielić jako¶ sygnał ale jak to zrobić?
> Czy potrzebny jest jaki¶ dodatkowy wzmacniacz sygnału?
> Z góry dziękuję za pomoc!

powiem tak:
zakladajac, ze masz na karcie wyjscie na glosniki to taka operacja bedzie
mozliwa po dorobieniu odpowiednich kabli ... jezeli tylko liniowe to bedzie
potrzebny dodatkowy wzmacniacz

a teraz male obliczenie:
nie wiem jakiej jakosci beda te sluchawki ale mozna przyjac, ze max moc to
300mW*15 to 4,5W (taka moc to juz bardzo glosny dzwiek - trudny do
wytrzymania:)

wszystkie sluchawki musza byc takie same bo inaczej trudno bedzie
przewidziec co sie bedzie dzialo z moca i oporem ...

Jezeli masz juz na oku jakies konkretne sluchawki podaj mi link do firmy lub
parametry (impedancja i moc). Dodatkowo jakiej dlugosci beda te kable ktore
chcesz tam podlaczyc ...