Help! Serwisu szukam

Autor: WeSuŁ (SY16881_at_niespmuj.rejestracje.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 18:09:25 MET

Witam!

Mam taki problem... Jest sobie komputer (dosc stary) , jak troche postoi to
działa normalnie (przez chwile), można z dyskietki załadować system,
uruchomić fdiska, fdisk widzi partycje, ale nie mozna jej sformatować. Jak
komputer troche pochodzi to zaczynaja się cyrki, tzn, nie chce czytać
dyskietki, zawisa, bądz też pojawia się błąd wejscia wyjscia przy probiw
ładowania systemu. Podczas tych kilku minut gdy działał normalnie odpaliłem
fdiska, usunąłem partycje... i nie ma jej. Teraz nie można załozyc nowej
(brak miejsca). Dysk widzi a partycji nie chce załozyć. Jak usune dysk z
BIOSa i wyciagne dyskietne z systemem, to pojawia sie ładnie "non system
disk...", jak dysk jest wpisany w biosie to tego komuniaktu nie ma, po
prostu pojawia się pusty ekran i po zabawie...
Ma ktoś jakies pomysły co to może być?
No i na koniec dodam, że to laptop, także nie moge każdej części testowac po
kolei.
Jak ktos ma jakieś namiary na serwis gdzie by się tym zajęli na teresnie
Śląska byłbym wdzieczny. Chce wiedziec, czy da się ten komputerek reanimować
czy też nie.

--
               Pozdrófka WeSuŁ