program do włączania i wyłączania aplikacji

Autor: robson (wsteczny321_at_interia.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 13:16:39 MET

WItam
mam problem pewien, ściągając zaległe odcinki Simpsonów via Kazaa
program po jakimś czasie wyświetla informację że nie ma np. żródła z którego
mógłby
ściągnąć dany plik, wszystko w porządku, rozumiem, lecz głupi Kazaa nie
podejmuje próby
znalezienia tego pliku raz jeszcze tylko cały czas wyświetla informację że
nie ma nikogo w tej chwili kto by miał
szukany przezemnie plik
ciekawe jest to że gdy zrestaruje tą aplikację, nagle pufff i kazaa widzi te
pliki i dalej je ładuje (średnio przez 3 godz. potem wszystko od nowa)

problem miała rozwiązać nakładka dietkazaa, która gdy widziała że program
się obija zaciągała go do pracy i kazała
mu szukać dalej plików w części już ściągniętych, niestety kończyło się na
tym że zamiast komunikatu: brak źródła
ściągnięcia pisało cały czas searching... i nic w sumie nie znajdywało się,
na jedno wyszło

jedynym wyjściem była by aplikacja która by restartowała kazaa co np. 2h,
narazie to robię ręcznie
ale już mnie trochę krew zalewa:), w nowym magazynie WWW znalazłem programik
Clockwise 3.25
który może włączać/wyłączać pojedyncze aplikacje, a także komputer, niestety
jest to 30dniowa wersja,
jest gdzieś na sieci podobny freewarowy programik, cobym w końcu mógł sobie
oglądnąć odcinek w którym
Homer imprezuje w domu z małpką Mojo....

pozdrawiam
Robert