Re: Jaki dysk do noszenia?

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 16:38:07 MET

> Jaki polecacie dysk do częstego noszenia, wożenia pociągami, autobusami,
> samochodami? Z tego co przeglądałem archiwa grupy, to lepiej się do tego
> nadają takie o 5400rpm, czemu? Chodzi tylko o grzanie? I jakiej firmy
lepiej,
> Seagate, Matrox, WD?

zadnen dysk do kompa stacjonarnego nie ma przeznaczenia "do noszenia" ...
wyjatkiem sa pamieci flashowe lub poprostu dyski w notebookach ktore sa
troche bardziej odporne na to ...
Jezeli chcesz nosic dysk i ma miec duza pojemnosc do zainwestuj w dysk ktory
ma 3 lata gwarancji ... przy zachowaniu pewnych srodkow ostroznosci podziala
troche a w razie wpadki masz zawsze gwarancje ...:)
Mysle ze tanszym rozwiazaniem bedzie zakupienie plyt CDRW ...