Re: "Downgrade" USB 2.0 -> 1.1 (i845PE)

Autor: Zdenek Smetana (zdeneksmetana-anty-spam-usun_at_o2.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 15:40:23 MET

<darbakan_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Z czego wyciągasz taki wniosek?
> Jakiś komunikat?

Player po podłączeniu (Win2000 + SP3, oczywiście wszystkie drivery
poinstalowane, urządzenia USB widoczne) nie pojawia się w systemie
jako "dysk wymienny", a na samym urządzeniu wyświetlacz zachowuje
się inaczej niż przy podpięciu do USB 1.1. Na kompie obok działa OK.
Zresztą, na tym samym komputerze przed wymianą płyty głównej
(Win2000 nie było przeinstalowane) też działało bez problemu.

Na USB 2.0 teraz mi nie zależy, więc bezstresowo mogę go sobie
"zdowngrade'ować", pytanie tylko - jak?

Aha, z tego co słyszałem na pl.rec.foto.cyfrowa - podobny problem
występuje z niektórymi aparatami cyfrowymi.

ZS