Re: obcinanie obrazu przy zgrywaniu poprzez tvin

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 15:12:26 MET

> virtual dubem moge wycentrować, owszem ile ma uciac z lewej z gory ile z
prawej
> i ile z dolu, tylko ze nizej nie moge zjechac, a to mi jest potrzebne.
> gdzie szukac sterowniko. najnowsze detonatory wystarcza?

ja tez mam gainward'a obecnie i on nie ma takich problemow, bo i z gory i z
dolu mam az za duzo ... a z boku to juz przesada wiec jest co obcinac ...
Nie instaluj zadnych detonatorow jezeli chcesz zeby to dobrze dzialalo z tym
video-in ... sciagnij ze strony producenta sterowniki WHQL i WDM capture
driver ... ja sam mialem duze problemy jak zaczynalem na starych wersjach
WDM'a ...