Re: dziwny komunikat przy starcie...

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 14:37:35 MET

Użytkownik "sOnic" <sonic_flood_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> tak

> nie, bo jak powiedzialem stacja dziala poprawnie w systemie lub gdy chce z
> niej cos bootowac

> dyski sa, ale stacja jest pierwsza (ale to bez znaczenia bo juz
> przestawialem kolejnosci i zawsze jest to samo)
no wlasnie !! - wiec pytam czy na Primary Master masz dysk z bootowalną
partycją ??
poszukaj Ranish Partition - takie male goowno do dysków/partycji (notabene
troche wariowało na Promise mi ostatnio) i looknij w partycje i dyski - bo
pewnie BIOS szuka ssytemu na dysku na którym jest cos nie tak a potem np. na
drugim dysku z którego startuje