Radeon 8500 - dziwne zachowanie?

Autor: D.K. (amidar_at_wp.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 13:47:08 MET

Cze !!!

Mam karte Radeon 8500 (powercolor). Na czesci gier, z regoly tych bardziej
dynamicznych ( np. Microsoft RallySport ) i kilku demkach/benchmarkach (m.in
demo Ark wydane przez Ati) co jakis czas nastepuje przeskok kilku klatek.
Wyglada do dosc paskudnie i co ciekawe zdarza sie to co ok 2-4 s (w
zaleznosci od programu). Zastanawialem sie czy nie jest to problem z jakas
aplikacja, ale wywalilem praktycznie wszystko, przeinstalowalem windowsy
(Obecnie mam zainstalowane Me i Xp) i dalej to samo. Zmienialem wersje
DirectX-a, wersje sterownikow (obecnie pracuje na 2.4 (najnowsze jakie sa
dostepne)). Myslalem ze moze jest cos doczytywane ale chyba nie , diody z
dyskow nie migaja.

Mam Athlona Thunderbird-a 1.4GHz, plyta ABit KT7a-Raid rev 1.1. Dyski:
Barracuda IV 60GB i Seagate U5 20GB. Pamiec: 512MB ram.

Z ciekawostek problem nie wystepuje (badz nie zauwazylem go) na MOH AA, RTC
Wolfenstein, 3dMark 2000, 3dMark 2001.

Ps. Z gory dzieki za jakiekolwiek wskazowki