Re: Nagrywarka z formatem zapisu CD-MRW(mount rainer)-warto?

Autor: SirDavid (adamd_at_fastmail.wytnijto.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 13:28:57 MET

On Wed, 27 Nov 2002 12:15:09 +0100, "Aragorn" <aragorn_at_toya.net.pl>
wrote:

> jak sformatujesz plytke w Mt Rainer to niestety pojemnosc plyty spadnie o
> jakies 160mb

No i trudno, ale nikt przecież nie mówi o generalnym przejściu na Mt.
Rainera na wszyskich nagrywanych płytach. A w pewnych zastosowaniach
warto poświęcić te 160 mega w zamian za funkcjonalność i wygodę jakie
ten standard oferuje. Ja już zdążyłem to docenić.

>przy zakupie warto sie zastanowic czy chcemy placic za firme
>i nagrywarke(Teac) czy za sam produkt

No nie, nie wmówisz nikomu, że kupując Teaca dopłacasz tylko za logo
Teac na nalepce.

A tak przy okazji, naucz się pisać posty na grupy, a konkretnie
cytować zgodnie z zasadami.

Adam.