Re: Jaką drukarkę laserową do biura za ok 1500 z Vat ?

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 12:59:53 MET

ja polecam HP LaserJet 1200 ... rozdzielczosc jest dobra, predkosc tez i na
pewno nie bedzie problemow z drukowaniem w nietypowych aplikacjach bo
drukarka ma wbudowane 43 czcionki ...
cena 1600zl ... sam kupowalem ja niedawno i jest naprawde ok ...
Koszty eksloatacji tez dosyc niskie bo za 330zl masz toner na ktorym
wydrukujesz 5000stron w standardowej jakosci ...