Re: Nagrywarka z formatem zapisu CD-MRW(mount rainer)-warto?

Autor: Rafał (pocztowe_at_konto.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 10:26:57 MET

artek9990_at_poczta.onet.pl wykrztusił:

> Ponoc warto przy zakupie nagrywarki zwrocic uwage czy obsluguje ten format
> zapisu.Gdzie to moze byc uzyteczne(co daje ten format zapisu) i czy faktycznie
> warto-tego rodzaju nagrywarki sa drozsze od standardowych,ale jezeli warto to
> jakie modele polecicie?
> Dzieki
..Mount Rainier integruje się z systemem operacyjnym, umożliwiając
obsługę CD-RW. To czyni tą technologię dużo łatwiejszą w użyciu i
pozwala na zastąpienie dyskietek. Odbywa się to dzięki zarządzaniu
błędami na poziomie napędu, dwukilobitowemu adresowaniu, formatowaniu w
tle oraz standaryzacji zestawu poleceń i fizycznego układu płyty. Mt.
Rainier jest promowany przez Compaq, Microsoft, Philips i Sony i jest
wspierany przez ponad 40 liderów przemysłowych: producentów systemów
operacyjnych, producentów sprzętu, oprogramowania i nośników.

Jakie są korzyści ze stosowania Mt. Rainiera?
Największą zaletą nowego formatu jest łatwość użycia. Jest już,
oczywiście, możliwe stosowanie techniki "przeciągnij i upuść" przy
płytach używających zapisu pakietowego, ale zanim będzie można tego
dokonać, płyta musi być sformatowana (co zajmuje dużo czasu) i musi być
zainstalowany trzeci sładnik oprogramowania temu celowi służący.
Natomiast Mt. Rainier umożliwia nagrywanie i odczyt z całkiem nowego
CD-RW w ciągu jednej minuty, eliminując opóźnienia spowodowane
formatowaniem oraz zapotrzebowanie na dodatkowe oprogramowanie.

W przeciwieństwie do konwencjonalnych płyt CD-RW, napędy obsługujące
CD-MRW także obsługują zarządzanie błędnymi sektorami.
opr.cdrinfo.pl

Podsumowujac jest to druga mniej uzywana funkcja nagrywarki i wiem ze
starsze nagrywarki ktore nie maja tego nowego sytemu tez sobie daja rade
i moga zrobic to samo !
Miesiac temu kupilem nagrywarke ,ktora to obsuguje jest to TEAC W540 E
40/12/48 cena 400zl na WGK(wawa) nagrywarka tnie plyty az milo patrzec,
korekcje bledow ma niemozliwie dobrą przegrywa wiekszosc zabezpieczonych
plyt i chyba jest to najlepsza nagrywara na rynku lecz do tanich nie
nalezy