Re: Blad przy flashowaniu AMI BIOSa

Autor: darbakan_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 27 Nov 2002 - 09:32:59 MET

> Flasher, czyli program flashujacy?
> A sciagniety ze strony AMI nie powienien dzialac ze wszystkimi koscmi?

Flasher=program zapisu pamięci flash

Nawet jeśli ściągniesz ze strony producenta TEJ płyty nie masz gwarancji,
że to jest odpowiednia wersja.
Producenci TAKICH płyt głównych mało interesują się przyszłym losem swego
produktu.
Pozostaje próbować.
Nie jest to jednak wyłącznie sprawa samej pamięci flash albo programu.
Do pamięci bowiem, program ma dostęp przez magistralę obsługiwaną przez jakąś
"kosteczkę". To właśnie, może zupełnie uniemożliwić zapis do pamięci.
Jest również możliwe, że masz na płycie ustawioną zworkę na "brak możliwości
zapisu pamięci flash".

pzdrwm
darbakan