Hałasy i wrzaski z PC Speakera po włożeniu GF4Ti4200 ?!?

Autor: Cubol (cubol_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 09:33:16 MET

Witam.

No właśnie, jak w temacie..do tej pory miałem GF2MX (rad+wiatrak), a po
założeniu GF4Ti4200( rad+wiatrak, wow...what a speed :-))) ) PC speaker po
odpaleniu komputera wyje jakby go ktoś "zarzynał". Musiałem go odpiąć, bo
nie szło wytrzymać...Poza tym wszystko jest ok. Karta działa, żadnych zwisów
komputera, no i wiem co to ... Jakiś zwiększony pobór mocy czy jak ?

Macie jakiś pomysł ? Nie przejmować się, czy przejmować ?

Pozdr

Cubol