problem z wypalaniem CD-RW nagrywarka 1-4x i plytki 4-10x

Autor: Michał Przybylski (michup_at_polbox.com)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 08:55:58 MET

Witam grupę!
Mam problem - uszcześliwiono mnie płytkami TDK CDRW 4-10x (high speed). Mam
nagrywarke HP 9100 która obsluguje prędkości RW od 1 - 4x.
Oprogramowanie Nero i dołaczone do nagrywarki Adaptec CD-Creator v. 3.5
rozpoznaja płytki jako 2x. Próba nagrania kończy sie niepowodzeniem. Biosa
nagrywarki uaktualniłem do najnowszej wersji.

Czy jest jakies rozwiazanie tego problemu? Wymiana nagrywary nie wchodzi
narazie w gre.. :(

Dzieki z góry za pomoc. Pozdrawiam
Michał Przybylski