Re: Dysk i kabel

Autor: Paweł 'Dziku' Spychalski (dziku_at_dzikie.net)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 08:43:52 MET

Alligator naskrobał:

> Jaki moze byc najdluzszy kabel transmisyjny laczacy dysk z plyta glowna(dla
> ATA100 itp.)- czy np. taka tasma moze miec 2 metry, bez utraty jakis
> parametrow? A czy jesli np. zrobie sobie taki kabelek (80 zylowy) i nie
> bedzie na koncu 2 wtyczek (slave, master), a tylko jedna to moze miec to
> jakis wplyw na dokladnosc przesylu lub transferu?

Jak dla mnie, tak długi kabel nie będzie działał. W tej chwili
najdłuższe kable mają po 90cm, co i tak przekracza znacznie specyfikacje
ATA100 co do długości kabli. Już tak długie kable mają prawo nie działać
(zwykle działają)

--
Paweł Spychalski aka Dziku
<< http://www.dzikie.net/ - dziku_at_dzikie.net - GG #1143854 >>