Graficzna sieczka

Autor: Grzegorz (g_mak_at_interia.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 08:31:21 MET

Instalowałem ostatnio dwa bliźniacze programy edukacyjne (polski, matematyka).
Pierwszy działa dobrze, natomast w drugim z grafiki robi się sieczka,
jest dźwięk program w zasadzie działa, tylko że trudno się wyznać w tym
co jest na ekranie. Zainstalowałem ten program u siebie na komputerze
i wszystko jest w porządku. Ja mam zainstalowny DX 8.1, tam był DX 8.0.
Co może być przyczyną wadliwego działania na tamtym komputerze?

Pozdrawiam
Grzegorz