Re: Fujitsu-Siemens Amilo A

Autor: ppp (ppp_jjj_at_wp.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 01:48:58 MET

>Czy ktos kupil tego notebooka (np. w Vobisie)? Jakie wrazenia z
>uzytkowania?
>

>Cena wydaje sie calkiem znosna, ale martwi mnie dosc nietypowy
>uklad zarzadzajacy zarowna plyta glowna jak i grafika - ATI
>RADEON IGP 320? Czy to cos dziala pod Linuxami?

jeszcze w skrocie info - Athlon xp 1800+, uklad jw., 256 MB RAM

rozwazam tez Toshibe z Celeronem 1,7, nVidia, scalak plyty
glownej Intel845, 256 MB - ten jest drozszy o jakies 10 procent i
do tego wydaje mi sie, ze pod wzgledem wydajnosci jest to slabsza
konfiguracja, choc nie jestem pewien jak tem uklad ATI
korzystajacy z pamieci RAM a nie wlasnej wplytwa na ogolna
wydajnosc kompa (bo grac raczej nie bede)