Re: TEAC W540E - rady przed zakupem

Autor: Filip Białobrzeski (cobifb_at_gazeta.pl)
Data: Mon 04 Nov 2002 - 11:20:33 MET

ja kuilem niedawno - w zeszly czwartek - oemowa wersje tej nagrywarki i hula
jak marzenie - tylko nero musi miec nr co najmniej 5.5.7.2.0 bo wczesniejsze
nie obsluguja tej nagrywarki, co do predkosci to wszystko zalezy od plytki
cd-r - jak jest dobra to pojdzie x40 jak do dupy to mniej... emtec'i slimy
700 szly mi x40 a juz verbatimy 650 poszly tylko x32; poza tym nie
upgradeowalem biosa ani nic - (kompa nie mam najnowszego) - teac dziala
bezproblemowo.
pozdr
F!