Re: HP deskjet 690C - problem

Autor: Wicleben Wojciech (wicekrtv_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 00:49:47 MET

mialem to samo w czasie jak drukowalem prace dla kupla! a pilnie mi na niej
zalezalo(pracy) i drukarka poprzedniego dzial dzialajaca teraz nie chciala
dzialac!!! i co zrobilem... najpierw zaczalem na nia krzyczec ze jest
poje..... i wypier..d.. ja na smieci jak nie zacznie zaraz drukowac.. potem
zadzwonila do mnie dziewczyna ze sie spozniam to jescze bardzej ja
wyzwalem.:)) (drukarke oczywiscie) no i juz mialem ja zabic... ale
sprobowalem reset drukarni zrobic... a jak ?? wylacz drukarke z sieci potem
trzymajac wcisniete obydwa guziki na jej obudowie wlacz ja do pradu i
trzymaj je wcisniete 15 sekund a nastepnie pusc... zrob ta operacje na
wszelki wypadek dwa razy i nastepnie wykonaj procedure czyszczenia
drukarki.. u mnie pomoglo
pozdrawiam
wojtek